Recenzie: Magie de doi bani de Kelley Armstrong

O sa procedez putin mai neortodox prezentandu-va intai cartea aceasta si mai tarziu A doua luna plina, volumul 2 din Femei din Cealalta Lume. Oricum, Magie de doi bani (vol.3) poate fi citita si separat, fara sa se piarda nimic din farmecul cartii.

Paige este o tanata de 23 de ani care lucreaza ca designer de pagini web. Mama ei a murit cu un an in urma si tot atunci, Paige a primit tutela lui Savannah, o tanara de 12 ani. Doar ca sunt si altii care isi doresc custodia fetitei, inclusiv presupusul ei tata, care pare a avea resursele sa o si obtina.

De parca viata lui Paige nu e suficient de complicata avand in vedere ca trebuie sa aiba grija de un copil si sa si lupte ca sa-l pastreze, se intampla ca Paige sa fie si o vrajitoare. Dupa moartea mamei ei, ea a trebui sa preia conducerea Sabatului vrajitoarelor. Iar Savannah nu e o simpla fata, ci cea mai puternica vrajitoare pe care a cunoscut-o Paige. In plus, fetita are probleme serioase cand vine vorba de intelegerea consecintelor folosirii magiei. Cat despre tatal care vrea custodia.. el e nu doar vrajitor, ci si liderul unei Cabale, o organizatie extrem de puternica, influenta si bogata.

De-ajuns pentru ca Paige sa-si blesteme zilele? Nu. Pentru ca in micul orasel in care traieste apar zvonuri cum ca ea ar fi o vrajitoare... si oamenii incep sa o creada o satanista pornita sa distruga linistea oraselului. Imediat, Sabatul ei decide ca risca expunerea si nu vrea sa-o mai acorde niciun fel de sprijin. De partea ei se pare ca nu este decat Lucas Cortez, un vrajitor, dar si el ridica nenumarate banuieli...

Da, mi-e dor de Clay. N-o sa pot s-o neg vreodata, pentru ca el e personajul meu masculin preferat din toata literatura fantasy paranormal. Dar volumul acesta s-a ridicat la nivelul celorlalte, Kelley Armstrong facandu-l la fel de captivant ca de fiecare data. Dupa ce in primele doua carti din serie ni s-a prezentat indeaproape lumea varcolacilor si modul lor de organizare, acest volum incepe sa ne introduca in lumea vrajitoarelor. Fascinant mi se pare ca inca de la inceput, se spune clar ca vrajitoarele si vrajitorii sunt specii diferite. Si pe parcurs, primim suficiente explicatii incat sa intelegem de ce. Exista si elemente de istorie si de cultura, toate bine impletite cu actiunea, ca sa lamureasca, nu sa plictiseasca. Asadar, inca o data, Kelley are o viziune unica asupra lumii magice, vizune pe care a reusit s-o transpuna intr-o carte pe care o s-o cititi pe nerasuflate!

Va recomand cartea cu caldura, indiferent daca ati cititi sau nu celelalte doua volume din serie pentru ca daca va place fantasy-ul paranormal, n-are cum sa nu va placa Armstrong!